Överföringen av uppgifter till Visma Lön Anställd misslyckades

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 6 dagar sedan
  • Löst
Just nu så går det inte att lägga upp anställda för tjänsten Visma Lön Anställd. Man möts av ett meddelande efter att man synkroniserat att överföringen av uppgifter till Visma Lön Anställd misslyckades för respektive anställd som man ska lägga till i tjänsten. 

Vi håller på att felsöka och återkommer med mer information här. 
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 2,508 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 1 vecka sedan

  • 1
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 2,508 poäng 2k badge 2x thumb
Officiellt svar
Nu fungerar det att synkronisera nya användare till tjänsten Visma Lön Anställd igen!
Om du har anställda som har fastnat i synkroniseringen vill vi att du kontaktar vår support https://vismaspcs.se/kontakta-oss#support
(Redigerad)
Foto på Jens Petersson

Jens Petersson

  • 258 poäng 250 badge 2x thumb
Hej!

Får fortfarande upp samma meddelande: "överföringen av uppgifter till Visma Lön Anställd misslyckades"
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 92,114 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Jag fick precis reda på att vi måste göra en justering hos oss för att det ska funka att synkronisera. De här anställda har fastnat mitt i.

Om du har det här problemet vill jag att du mejlar mig på anna.svensson@visma.com med info om organisationsnummer och vilken/vilka anställda det gäller.

Mvh
Anna
Foto på Jens Petersson

Jens Petersson

  • 258 poäng 250 badge 2x thumb
Har mejlat nu. Tack