Pågående uppdrag i AutoCollect avslutas ej trots direktbetalning på kundfaktura - Administration

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Autocollect. Status "Automatisk bevakning" sedan en vecka, trots att direktbetalning gjorts på kundfaktura (kund betalat direkt till mig). Synkronisering verkar ej fungera när man klickar mellan uppdragsflikarna. Borde inte fakturorna, vid detta laget hamnat under "avslutade uppdrag"?!
Foto på Helen

Helen

  • 5,224 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Content Producer - Administrationsfamiljen

  • 30,906 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!
Det verkar som om den som är inloggad inte har behörighet till AutoCollect, så att det är därför synkroniseringen inte sker. För att lösa detta vill jag att du kontaktar mina kollegor på Supporten, Kontakta oss
Foto på Helen

Helen

  • 5,224 poäng 5k badge 2x thumb
Problemet löst. 
Tack Telefonsupporten! Orsaken var att direktbetalning på kundfaktura bestod av betalning av kund samt skattereduktion, vilket gjorde att synkronisering ej fungerade.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.