Problem att ändra beställning i kassan från webbläsare i mobiltelefon

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi har märkt att ändringar i antal varor inte registreras när man gör dem i kassan från mobiltelefon.

Exempel
En kund anger först att hen vill köpa 2 exemplar av en vara. Väl i kassan ändrar hen sig och anger istället "1" i antal-rutan. När beställningen skickas består den ändå av 2 exemplar.

Går det här att åtgärda från vårt håll eller är det en bugg?
Foto på Klimatkoll

Klimatkoll

  • 194 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 20,034 poäng 20k badge 2x thumb
Hej! 

Tack för din återkoppling. Jag ser att jag kan återskapa samma problem här.
Vi undersöker detta och återkopplar så snart som möjligt igen. 

/Nellie 
Foto på Jimmy

Jimmy

  • 524 poäng 500 badge 2x thumb
Jag har samma problem.
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 20,034 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Problemet är nu löst och det går bra att ändra antalet/beställningen i kassan. 

Återkoppla om ni inte får det att fungera. 
/Nellie 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.