Problem att använda webbtjänster i ditt lokalt installerade program

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Just nu är det problem med att använda och synkronisera webbtjänster i lokalt installerade program.
Till exempel Visma AutoInvoice, Visma AutoCollect, Mitt Lönebesked, Visma Lön Anställd, Visma WebbTid.

Det är också problem med att starta lokalt installerade program om du använder Visma Advisor Connect.
Även Min sida i programmen laddar extremt långsamt.
Vi ber dig avvakta och vi jobbar på att lösa det här så fort som möjligt.Klicka på Följ för att få mejl när det är löst.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

  • 94,360 poäng 50k badge 2x thumb
  • Ledsen att det orsakar problem!

Publicerades för 11 månader sedan

  • 3
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

  • 94,360 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Nu funkar även Min sida igen.jag sätter tråden som löst, men vi har fortfarande extra bevakning för att kontrollera att allt funkar som det ska.