Problem att scannade underlag via AutoInvoice inte skickas in till Visma Administration & Visma eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Hej!

Vi har just nu problem med att scannade underlag/fakturor som går via Visma AutoInvoice inte skickas in till Visma Administration & Visma eEkonomi. 

Vår utvecklingsavdelning undersöker detta just nu. Du kan även följa information via Statuspage

Vi uppdaterar när problemet är åtgärdat och underlag/fakturor skickas in till programmen/tjänsterna igen. 


/Nellie
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 20,260 poäng 20k badge 2x thumb

Publicerades för 4 månader sedan

  • 1
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 20,260 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Problemet är nu åtgärdat och scannade dokument/fakturor kommer nu skickas in till Visma Administration & Visma eEkonomi. 

Ha en fortsatt bra dag!
/Nellie