Problem att scannade underlag via AutoInvoice inte skickas in till Visma Administration & Visma eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 5 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!

Vi har just nu problem med att scannade underlag/fakturor som går via Visma AutoInvoice inte skickas in till Visma Administration & Visma eEkonomi. 

Vår utvecklingsavdelning undersöker detta just nu. Du kan även följa information via Statuspage

Vi uppdaterar när problemet är åtgärdat och underlag/fakturor skickas in till programmen/tjänsterna igen. 


/Nellie
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 21,394 poäng 20k badge 2x thumb

Publicerades för 5 månader sedan

  • 1
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 21,394 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Problemet är nu åtgärdat och scannade dokument/fakturor kommer nu skickas in till Visma Administration & Visma eEkonomi. 

Ha en fortsatt bra dag!
/Nellie 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.