Problem att skapa PDF på kundfakturor i Internet Explorer, Edge och Safari - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej! 

Just nu är det problem med att skapa en PDF på kundfakturor via webbläsarna Internet Explorer, Edge och Safari i Visma eEkonomi. När du bokför en kundfaktura och väljer alternativet "Bokför och skapa PDF" så kan du sedan direkt uppe i notifieringen klicka på "Skriv ut" och du kommer få fram din PDF. 

Om du däremot går tillbaka till listläget eller öppnar upp fakturan och försöker skriva ut PDF:en den vägen så kan den ej skapas. 

Vi felsöker detta just nu och vi har hög prioritet på att lösa detta så snart som möjligt. För att komma vidare så kan du logga in i Visma eEkonomi via webbläsarna Chrome och Firefox så fungerar det bra att skapa PDF:en. 


Vi uppdaterar här igen så snart vi har mer information! 

/Nellie 
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 22,360 poäng 20k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 22,360 poäng 20k badge 2x thumb
Hej! 

Nu är problemet åtgärdat och det går bra att skapa PDF på kundfakturor igen! 

Önskar er en trevlig helg! 

/Nellie 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.