Problem - eEkonomi bara tuggar runt

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Ja, då var det dags igen. Uppenbara prestationsproblem med oacceptabla väntetider. Nu kommer jag inte vidare i systemet efter att ha loggat in. 

Verkar vara något stopp på när det ska kopplas upp till knowledge-and-support-center.vismaonline.com. Helggalet och absolut vansinnigt frustrerande! 

Det är vansinnigt att varje sidbyte tar nästan minuter i laddningstid! :(  Och då sitter jag på en uppkoppling på 500 Mbit/s!
Foto på max1001

max1001

  • 5,966 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på max1001

max1001

  • 5,966 poäng 5k badge 2x thumb
Det är flera fel som dyker upp nu. Vid matchning av Kassa- och Bankhändelser, så sker det ingen uppdatering efter genomförd matchning. Dvs. det sker ingen statusförändring på listan över bankhändelser efter matchningen. Jag måste titt som tätt manuellt uppdatera för att matchade händelser ska få statusen "bokförd". Helt galet!!!!
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

  • 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej max1001,

Det låter självklart inte bra och vi vill gärna felsöka.
Vi kommer att kontakta dig via telefon under dagen för att se vad som hänt.

Ha en fin dag
/Susan

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.