Problem efter återställning från säkerhetskopia i Advisor connect

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Efter att ha flyttat till ny server har vi uppdaterat till senaste versionen av Advisor Connect. Även Visma Administration har senaste versionen. Innan vi gjorde detta tog vi säkerhetskopia i Advisor Connect på gamla servern och återskapade denna för alla kunder på nya servern.

Det vi nu upptäckt är att det går inte att öppna Administration 2000 för en av våra kunder från Advisor Connect. Alla andra kunder fungerar. Vi får felmeddelande om att ett fel har inträffat i databaskonverteringen och vi kan bara avsluta programmet.

Hur löser vi detta?
Foto på JorgenH

JorgenH

  • 168 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Mia Sundin

Mia Sundin, Moderator

  • 2,650 poäng 2k badge 2x thumb
Hej

Jag tycker att du ska ta kontakt med vår support som kan hjälpa dig att konvertera över dessa företag korrekt.


Ha en fin dag!
Mia