Problem med att Min sida inte visas korrekt

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 veckor sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Just nu kan du inte läsa informationen på Min sida inne i ditt program, men du kan jobba vidare som vanligt.

Följ gärna vår driftinformationssida på vår hemsida. https://status.visma.com/

Vi jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt. Återkommer i denna tråd.
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,918 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 2 veckor sedan

  • 1
Foto på Lena Ekonomi

Lena Ekonomi

  • 3,250 poäng 3k badge 2x thumb

Jag har försökt logga in men går inte och detta verkar göra att jag heller inte kan få in några levfakturor till scanningen.
Foto på Lena Ekonomi

Lena Ekonomi

  • 3,250 poäng 3k badge 2x thumb

Problemet fanns redan igår morse.
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,918 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Precis som du skriver så är nog ditt problem det som är i denna tråd. https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/problem-med-inloggning-till-mina-tjanster-pa-vismaspcs-...
Foto på Ann Sundström

Ann Sundström

  • 872 poäng 500 badge 2x thumb
Det går inte att komma in i Visma Lön Anställd.
Hänger det ihop med ovan problem?
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,918 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Ann
Nu ska Visma Lön Anställd fungera.
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,918 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!Det är precis som ni befarar, alla våra lokalt installerade produkter och dess tjänster är under samma problematik.
Även hjälpavsnitten kan inte visas om du söker i från ditt program. F1 fungerar som vanligt.

Återkoppla så fort jag vet mer.
(Redigerad)
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,918 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!
Nu är det problemet löst och nu går det bra att se Min Sida i produkterna igen.