Problem med att öppna program från Visma Advisor

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: Jesper F hjälper kunden via telefon.

I går, måndag 19 februari 2018, upptäckte vi att det inte går att öppna Visma Administration från Visma Advisor. Då hade vi problemet på ett antal kunder idag får jag inte upp någon kund i Visma Administration. Får felmeddelandet "Programmet kunde inte startas". Jag har igår försökt nå supporten via telefon i 4 timmar. Endast kö och ringde växeln som sa att det är långa köer, men 4 timmar verkar lite orimligt. Pratade med chattsupporten för både Advisor och Administration och fick höra att om jag avinstallerar programmet och laddar upp det på nytt så kommer det fungera. Icke! Samma sak med Administration ta hjälp av Visma Assist men det funkar i alla fall inte. Upptäckte också igår kväll att alla våra lönekunder är borta. Går man in i löneprogrammet från Advisor så får vi upp så att man får lägga upp företaget på nytt. Vad har hänt med Advisor? I fredags när vi gick från jobbet funkade allt. Inga avbrott på vår server eller strömavbrott eller liknande och igår började det med ett antal kunder som inte gick att komma åt, idag är det problem med alla kunder. 

Vi behöver en snabb lösning på detta!! 
Foto på Susann

Susann

  • 268 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,776 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Jag ska se till att vi kontaktar dig så att vi får ordning på detta.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.