Problem med att spara/skicka fakturor från Visma Scanner till Visma Administration

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!
Jag har inte haft några problem med Visma Scanner tidigare, men nu kan jag inte spara fakturor/kvitton så de skickas till Visma Administration. Får bara upp felmeddelande enligt bifogad bild. Trots att jag klickar på faktura eller kvitto verkar appen inte kunna spara mitt val. Fungerade i slutet av februari. Appen är uppdaterad till version 3.0.1 och kör på iPhone.
Foto på Sanna Gustafsson

Sanna Gustafsson

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 7 månader sedan

  • 1
Foto på Erik Stenberg

Erik Stenberg, Produktansvarig - Visma Scanner, Visma Manager

  • 450 poäng 250 badge 2x thumb
Hej! Vi är medvetna om detta problemet, en ny version är på väg ut i dagarna där detta är åtgärdat. Tack för din feedback! 
Foto på Sanna Gustafsson

Sanna Gustafsson

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Toppen, då vet jag att det inte bara är jag som har det problemet och att det är en lösning på g! Tack för återkopplingen!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.