Problem med Autoinvoice/Administration

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej,
Flera som har problem med autoinvoice? har inte fått några fakturor på 2 dagar trots att jag har mailat in flera PDF-fakturor själv.
Foto på Andreas_F

Andreas_F

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 2
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 8,120 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Andreas_F!
Jag ser att det varit uppehåll under några dagar i ditt företag. Men jag ser ett antal som kommit in nu i eftermiddag, så nu borde du se dom i din lista för inläsning. Om och vad som varit fel kan jag inte svara på i skrivande stund. 
Foto på steiner

steiner

  • 430 poäng 250 badge 2x thumb
Hej!
Nja, jag har också/fortfarande problem med att inskickade 2 pdf (skickades för 4-5 dagar sedan) ännu ej dykt upp.
Med vänliga hälsningar!
Foto på steiner

steiner

  • 430 poäng 250 badge 2x thumb
Hej!
Jag har scannat och skickat ett par fakturor nyligen till vår autoinvoice och de dyker inte upp i eEkonomi?! Ej heller något felmeddelande. Det har fungerat perfekt tidigare men nu blir jag ju orolig för vad mer som missas...
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

  • 16,034 poäng 10k badge 2x thumb
Beror om du gjorde detta efter fredag eftermiddag.

PDF-fakturor som kommer till Autoinvoie via e-post finns normalt tillgänglig inom 4 timmar  - kontorstid. Så kvällar, nätter och icke-arbetsdagar garanteras inte leverans. (Obs! Min tolkning.)
Foto på steiner

steiner

  • 430 poäng 250 badge 2x thumb
Nja, även om de inte kommer inom 4 tim, har de alltid dykt upp inom några dagar. I aktuellt fall skickades fakturorna i tisdags. Igår (lördag) fanns de inte men idag på söndagen har de trillat in.
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

  • 16,034 poäng 10k badge 2x thumb
Obra. (Att det tar sån tid, tyder på problem nånstans på vägen.)
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 8,120 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
Vi fick sent veta att det var en teknisk störning som orsakat problemet med dina fakturor. Det kom igång sen eftermiddag den 30e maj. Jag beklagar att jag inte kunde ge bättre och snabbare information om detta. Annars är det fyra timmar som gäller, detta dock inom kontorstid. Så exempelvis att du skickar en faktura på eftermiddagen så har du den i ditt program på morgonen efter. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.