Problem med funktioner i visma eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Bekräftat
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag kan logga in i eEkonomi, men så fort jag vill gå vidare till nån sida, tex kundfakturor så står det bara och laddar, detta har pågått den senaste veckan, 
jag har testat rensa cacheminne men det fungerar inte för mig ändå, vad kan de va som spökar?

EDIT: Verkar vara vissa sidor jag inte kommer in på, såsom inköp & Kundfakturor.

Foto på kiewi

kiewi

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Jan T

Jan T

  • 2,726 poäng 2k badge 2x thumb
Har du provat med en annan web-läsare?
Foto på kiewi

kiewi

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb
provade med explorer nu och då funkar det, men då återstår frågan vad kan jag tänkas åtgärda i chrome då det är min standardwebläsare som har fungerat tidigare :/
Foto på Jan T

Jan T

  • 2,726 poäng 2k badge 2x thumb
Jag använder Explorer enbart till eEkonomi för då vet jag att det inte finns något annat som stör, ex bokmärken eller något tillägg till Web-läsaren som kan gör att det inte fungerar
Foto på Fanny Örnberg

Fanny Örnberg, Moderator

  • 3,904 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Kiewi,

När du rensar din webbläsare och cacheminnet så är det bra att göra det för intervallet "genom tiderna" för att få bort all sparad information. Om det är några osäkerheter kring att rensa cacheminnet kan du läsa mer om det här. Om det inte löser sig för dig genom att rensa webbläsaren och cacheminnet igen så rekommenderar jag dig att chatta eller ringa in till vår support på 0470-70 62 00 så vi kan hjälpa dig vidare med ditt problem. 

Hoppas du har en fin dag,
Fanny

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.