Problem med inkommande följesedlar - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)

Någon mer som har problem med att inkommande följesedlar inte markeras som fakturerade trots att den är kopplad till en leverantörsfaktura?

Foto på Klara

Klara

  • 354 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,616 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Såg att du fått hjälp från vår support. Jag arkiverar denna tråden så att den inte dyker upp i sökresultaten.

ha en fin kväll!!
/Anna
Foto på Klara

Klara

  • 354 poäng 250 badge 2x thumb
Fast problemet kvarstår, efter den rättningen som supporten gjorde så har jag samma problem dykt upp igen.
Foto på Kalle Lindblad

Kalle Lindblad, Moderator

  • 5,312 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Klara!

Ok, jag förstår. Det bästa är dock att du fortsätter diskussionen i det ärende/konversation du redan har med supporten, (kan se att det finns en mailkonversation, ärendenummer 5892089). Maila eller ring oss som sagt så ska vi se till att ärendet ses över på nytt.

Tack för ditt inlägg!
Foto på Klara

Klara

  • 354 poäng 250 badge 2x thumb
Jag var dock intresserad av om det är fler som har samma problem.
Foto på Ronnie Palmqvist

Ronnie Palmqvist

  • 800 poäng 500 badge 2x thumb
Vi har samma problem med ett antal inkommande följesedlar. Verkar vara något som händer med restade varor som bokas 0 levererat och 0 i restat.
Foto på sofia80

sofia80

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Jag har samma problem. Förstår inte varför lösningen inte lades ut här? Jag har flera följesedlar som ligger kvar trots att de är upplockade. Gemensamt är att de inte har något belopp på sig utan bara preliminärt belopp.
Foto på Klara

Klara

  • 354 poäng 250 badge 2x thumb
Enda lösningen just nu är att skicka in en säkerhetskopia för rättning. Ingen smidig lösning när verksamheten är beroende av systemet.
Foto på Linnea Norden

Linnea Norden, Moderator

  • 5,838 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Det kan vara olika anledningar till att detta uppkommer, så det finns ingen generell lösning till detta problemet. 
Utan har ni detta problemet så kontakta supporten. 

//Linnea