Problem med inloggning till appen Min Lön

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 månader sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

En av mina anställda har problem med att logga in till appen Min Lön för att se sitt lönebesked. H*n måste begära ett nytt lösenord varje gång, och när h*n sedan är inloggad finns ingen lönespec att se. På hemsidan fungerar det och h*n använder en iPhone. Vad gör man åt detta?
Foto på Arash

Arash

  • 1,768 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Jesper Fogelström

Jesper Fogelström, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 6,728 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej Arash! 

Jag har letat runt kring det felet din medarbetare upplever men kan inte hitta vilken inställning som triggar detta. En idé som slår mig som du kan be din medarbetare justera är om han/hon loggar in på vismaspcs.se  och uppe till höger kan man välja vilket bolag man vill arbeta i. Klicka på företagsnamnet så kan man se om är upplagd för flera företag och då kan man bocka ur stjärnsymbolen vilket betyder att man får ett val av företag vid inloggning i appen.  Skulle det ej fungera är din medarbetare välkommen att slå oss en signal på 0470-706200. 

Vänligen 
Jesper
Foto på Arash

Arash

  • 1,768 poäng 1k badge 2x thumb
Hej,
det verkar som denna inställning löst problemet, återkommer om problemet skulle komma igen. Tackar!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.