Problem med lönekörningen!!!

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag får följande felmeddelande,: Överföring till Visma Lön anställd är klar men uppgifter behöver kompletteras i tjänsten innan du kan gå vidare. Tjänsten ska då öppnas i ett nytt fönster och där ser jag ingenting. Har kontrollerat att alla scheman är kompletta. Vad kan de då vara för fel?
Foto på manil

manil

  • 70 poäng

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,600 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Jag ser att du fått hjälp av vår support när det gäller synkroniseringen och att det fungerade sedan. Jag arkiverar därför tråden. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.