Program för redovisningskonsult

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!
Jag är redovisningskonsult och har en egen firma. Nu undrar jag vilket program jag ska använda om jag vill kunna sköta bokföring åt mig själv och mina kunder. Jobbar med enskilda firmor och ideella och ekonomiska föreningar. Vill alltså ha ett bokföringsprogram som jag kan använda för flera företag...helst inte jättedyrt då detta endast är en bisyssla.
Foto på AlexanderK

AlexanderK

• 92 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 1
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

• 73,812 poäng 50k badge 2x thumb
Visma adm 1000
Bra program till rätt pris

Mikael Pettersson
Foto på AlexanderK

AlexanderK

Hmm kanske räcker med Adm 200? Behöver endast bokföringen egentligen? Då 12000 är ungefär vad jag tjänar på ett år känns det lite fel att betala 11000 för ett program...

mikael pettersson

Bra program, bra service till kunder - fler kunder - viktigt med faktureringsmeroden framför allt lev reskontra, finns det i 200?

Mikael
Foto på AlexanderK

AlexanderK

Finns i versionerna 200 500 1000 och 2000!

mikael pettersson

Då räcker ju 200 som kanske då blir bättre om det är billigare, kolla de väsentligaste skillnaderna innan du bestämmer dig. Priset är en liten fråga i sammanhanget om du ska vara rådgivare åt andra funktionen är viktigast och kontantmetoden använder man inte som rådgivare är min erfarenhet.

Mikael
Foto på Lisa Skandevall

Lisa Skandevall, Fd Moderator

• 740 poäng 500 badge 2x thumb
Hej AlexanderK. 

Just nu bjuder vi alla redovisningsbyråer på ett gratis grundpaket under första året. För att fortsätta behålla ditt grundpaket för redovisningsbyråer utan kostnad behöver du ha minst 5 aktiva samarbeten av Visma eEkonomi, där kunden själv har tillgång till fullversionen av Visma eEkonomi. Vid färre än 5 aktiva samarbeten är kostnaden 345 kr/mån för grundpaketet.

Om det gäller det bolag som du har registrerat hos oss ser det ut som att du har vårt grundpaket redan idag?! Om det stämmer så kan du via Visma Advisor bjuda in dina kunder till samarbete för att deras bolag ska läggas upp hos oss. Är det bara du som ska sköta redovisningen är detta helt kostnadsfritt. Vill du dessutom ge kunden tillgång till företaget kan de själva ha en inloggning till Visma eEkonomi, alternativt komplettera med Visma Ekonomiöversikt

Om du vill ha mer hjälp att hitta den bästa lösningen för just dig rekommenderar jag att du tar kontakt med vår försäljningsavdelning
Telefon: 0470-70 61 60
E-post: byra.spcs@visma.com

Ha en fin dag! 
/ Lisa
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.