Programmet blir väldig segt när man kör kopplade tjänster - Administration

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Pågående
  • (Redigerad)
Vi kör på kopplad anmärkningskontroll mm på varje användare som lägger order mm, tyvärr blir det segt när man går tillbaka till ordern och ska ändra något i ordern så blir den väldigt seg och det verkar bero på att den kolla av adress/anmräkningskontrollen, finns det något man kan ändra för att slippa detta problem //Nicklas
Foto på nicke

nicke

  • 264 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 2
Foto på Ronnie Palmqvist

Ronnie Palmqvist

  • 738 poäng 500 badge 2x thumb
Vi upplever detsamma så det är förmodligen så att servern hos Visma inte har tillräcklig kapacitet för de timmar på dygnet då de flesta är fullt igång. jag jobbar ofta kvällar och då märks det inte av detta problem. så någon moderator har kanske något bra svar om att förbättring är på "G"...
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 88,884 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Jag snubblade över den här tråden och ber om ursäkt att ni inte har fått något svar!
Upplever ni fortfarande att det är problem och är det vid några särskilda tider som det upplevs som extra segt?

Är det alltså "öppna" order du går tillbaka till?
/Anna