Programmet avslutas - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 12 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Om jag har lite brått och råkar slå enter för många gånger och försöker spara en verifikation utan siffror (inga konton och belopp, bara text) så avslutas programmet. Varför?
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,376 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Ellge!
Programmet verka inte hinna med riktigt vid så snabba kommandon. Vi har gjort en del förbättringar vad gäller verifikationerna i den senaste versionen. Har du hunnit uppdatera till den?
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb
Har som sagt senaste versionen. Dessutom behöver man inte slå kommandona snabbt, det kraschar ändå hur långsamt du än slår.
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb
Jag har 2018.3
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,376 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Ellge!
Det låter konstigt, jag lyckas inte återskapa det i den senaste versionen. Men om du upplever detta även när du entrar dig långsamt är det något vi behöver kolla på. Är det något annat i ditt företag som är långsamt eller hänger sig? Jobbar ni i nätverk? 
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb
Efter uppdatering till 2018.4 har felet försvunnit.
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,376 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Ellge!
Det låter väldigt bra. Tack för din återkoppling.