Push notiser i appen Min Lön fungerar ej.

  • 6
  • Problem
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej! 

Vi upplever just nu att kunder har problem att få push - notiser till appen Min Lön när man fått ett nytt lönebesked.. 

Vi jobbar på att lösa detta och jag återkommer i tråden när det är fixat. 

Vänligen
Jesper
Foto på Jesper Fogelström

Jesper Fogelström, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 6,252 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 7 månader sedan

  • 6
Foto på Annika

Annika

  • 240 poäng 100 badge 2x thumb
Hej, bara så ni vet så fungerar inte tvåstegsverifiering heller.
Mvh
Annika
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 92,164 poäng 50k badge 2x thumb
Jag skapar en egen tråd av detta, vad vi kunnat se är det inga bekymmer med tvåstegsverifieringen.
/Anna

Du hittar den nya konversationen här: Tvåstegsverifiering fungerar inte
Foto på Eleonor Nordell

Eleonor Nordell

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Det fungerar inte alls!!!
 Jag skickade löner igår, tisdag, och INGEN på företaget har fått något lönebesked via appen!
 Det är ofta det är fel med den här funktionen! Ibland fungerar den och ibland inte...
 Fy vad dåligt löneprogrammet har blivit!!!
Foto på Andrea

Andrea

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Skikade i väg lönerna i dag till mitt lönebesked och ingen notis
Foto på Micke

Micke

  • 120 poäng 100 badge 2x thumb
Då hoppas jag att vi inte ska betala för den tjänsten:(

Foto på Lena

Lena

  • 10 poäng
Hej, för min del så har appen försvunnit helt och försöker jag hämta den så styrs jag om in på visma online för inloggning.  Ingen får heller meddelande om att nytt lönebesked kommit in.Vad har jag missat ?

(Redigerad)
Foto på Justina

Justina

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb
Ja, verkligen tråkigt att detta inte fungerar. Vore bra om ni kan meddela byråerna som använder sig av tjänsten via e-post om sådana driftfel då det påverkar vår service gentemot kunder. Tacksam om ni kan meddela oss på info@klostermark.se när problemet blir löst. Tack. 
Foto på Ulrika

Ulrika

  • 312 poäng 250 badge 2x thumb
Knapphändig information och fortfarande inga lönespecar i "Min Lön". Vad behöver göras?
Foto på Gabrielle

Gabrielle

  • 234 poäng 100 badge 2x thumb
Uppenbarligen många, som liksom jag, upplever problem med tjänsten. Igen..

Varför lanserar ni och börjar ta betalt för en tjänst som inte fungerar?

Varför kommunicerar inte Visma på ett ärligt sätt om problemen med funktionaliteten? Det enda jag hör ifrån Visma är när det kommer faktura för att man ska betala för tjänsten. Det är en oerhört pinsam situation för mig gentemot mina kunder att ha satt igång det här med appen.

Ett av mina företag med 130 lönebesked i månaden gick det inte ens att aktivera i. Nivå av hur man skäms inför den kunden när man lovat proffsiga lönespecar i app för att GDPR säkra. 
Foto på Camilla

Camilla

  • 408 poäng 250 badge 2x thumb
Fick felmeddelande att den inte skickade ut till Mitt lönebesked. Kunde dock skicka en och en när jag provade. Skickade in ass fil och säk kopia men har inte hört något. Sedan några dagar efter provade jag skicka alla igen (jag var ju tvungen att skicka ut lönespecarna) och då funkade det. Dock fick vi inga notiser. Så fick meddela alla att gå in och kolla.
Foto på Jesper Fogelström

Jesper Fogelström, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 6,252 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Det ska nu fungera att få push - notiser om man har fått ett nytt lönebesked i appen för Min Lön. Jag ser att en del i tråden upplever andra typer av fel och gör man detta ser jag gärna att man kontaktar vår support på 0470-706200 så hjälper vi gärna till. 


Vänligen Jesper

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.