Radera försäljningsprislista - Administration 2000

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Vi önskar rensa bort en försäljningsprislista i programmet. När vi har valt lista samt tryckt delete så händer inget. Systemet svarar ej. Har väntat i ca 14h men inget har hänt. Vad kan vi göra ? Skall vi vänta ut systemet och i så fall hur länge skall man behöva vänta ?
Foto på IT

IT

  • 132 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,182 poäng 5k badge 2x thumb
Hej IT
Detta är tyvärr något som vi ser över, det som sker vid en radering är att systemet kollar igenom alla artiklarna och dess transaktioner. Detta tar väldigt lång tid, särskilt om du har många transaktioner.  Tills vi ändrar detta så skulle jag be dig att inte radera utan att du ändra namn till inaktiv eller liknande så länge. Om det är med i nästa version vågar jag inte lova.