Resultat- och balansanalys i Visma Administration

• 4
  • Idé
  • Uppdaterades för 9 månader sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag saknar en enkel resultat- och balansanalys i SPCS Administration. Jag skulle vilja ta fram en resultatrapport på skärmen, kunna klicka på ett specifikt konto och komma till en kontoanalys, klicka på en verifikation och komma ner på leverantörsnivå. Det skulle sedan vara kanonbra om detta kan kopplas ihop med den inscannade leverantörsfakturan. Detta skulle underlätta mycket för oss!
Foto på sara

sara

• 122 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

• 4
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Sara,

Tack för synpunkterna och bra förslag.

Jag ser gärna att fler skriver i tråden om man har behov av någon liknande funktion så att vi får en bild av hur efterfrågan ser ut. Beskriv gärna hur arbetsflödet ser ut idag.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 93,576 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Jag går igenom äldre och inaktiva idéer i forumet för att informationen här ska vara uppdaterad.
Detta är fortfarande inget som är planerat till Visma Administration utan jag vill rekommendera vår tjänst Visma Ekonomiöversikt. Du kan se en film som visar hur det fungerar här: https://www.youtube.com/watch?v=0bCuPdz71iY&index=2&list=PL_6iwrIQ8Yn7ITbbeuw8mORCWi-V-XmJ9&...=

Jag arkiverar den här tråden.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.