Resursplanering och rapporter i Advisor

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej.
När jag lagt in alla tider i resursplaneringen så börjar ju nästa fas - att fördela och justera utifrån planeringen. Då skulle jag vilja kunna skriva ut sammandrag per medarbetare (månadsvisa tider etc), lista på kunder med planerad tid månadsvis osv. Dvs det som jag kan få upp på skärmen vill jag ha i pappersform för att kunna "planera" förändringar i resursplaneringen och se många medarbetare samtidigt etc.

Om man la in delägare under kunden så slapp man ha "underkunder" som dyker upp i resursplaneringen och tar plats i ex utskrifter till ingen nytta...

Med vänlig hälsning
Magnus
Foto på Magnus T

Magnus T

• 998 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 1
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,370 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Magnus!
Tack för dina synpunkter på resursplaneringen. Vi har en del önskemål kring resursplaneringen och vi försöker samla ihop dem och jag tror/hoppas att vi får tid att genomföra ett antal förbättringar under 2017. Exakt vilka dessa förändringar blir kan jag inte lova i dagsläget, men vi kommer försöka planera in tid för att genomföra både förändringar och förbättringar utifrån kundernas önskemål. 

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.