RUT förenkling

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 9 månader sedan
  • Inte planerade
RUT att man likt omvänt byggmoms låter bocken vara i och när det INTE är RUTjobb så bockar man ur den på privatpersoner

I mitt fall e 90% RUT och jag måste bocka i den varje gång, skulle kunna väljas på kunden och sedan alltid vara ibockat

När man skriver ut kundfodringar så skulle det vara smidigt att kunna filtrera bort de som bara väntar på bet från skatteverket, då dessa kunder har bet till mej och dem ska jag inte skicka påminnelse till
Foto på Emil Gustafsson

Emil Gustafsson

• 120 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 2
Foto på Davor P

Davor P, Champion

• 24,534 poäng 20k badge 2x thumb
Toppen idé!

Om man lägger detta i grundinställningarna när man skapar ny kund så att man där kan välja att ha detta ikryssat som standard har man sparat in en hel del arbete.

//Davor P
Foto på Irre

Irre

• 978 poäng 500 badge 2x thumb
Superbra förslag!! Inget program är riktigt anpassat för oss RUTare än.. var först VISMA!!
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,164 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Jag ber om ursäkt för att ni inte har fått något svar i den här tråden från oss.
Detta är ett jättebra förslag och vi har noterat det. Just nu är det andra förändringar som har högre prioritet och jag sätter statusen som Ej planerad.
Jag lovar att vi uppdaterar om det sker någon förändring i våra planer.
/Anna
Foto på Emil Gustafsson

Emil Gustafsson

• 120 poäng 100 badge 2x thumb
ETT ÅR sedan och inget har hänt!! KÄMAPA visma ni bevisar gång på gång att ju större ni blir desto sämre blir era produkter!
(Redigerad)