Felmeddelande: Kunde inte exportera tabellen - Lön 300/600

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.



JAg får detta meddelande ibland. Startar jag om datorn går det att säkerhetskopiera igen
Foto på Claes

Claes

  • 170 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Jag rekommenderar att du börjar med att reparera programmet med Visma Assist och se om det gör någon skillnad.

Om du arbetar i ett nätverk så bör du även testa att starta om servern. 

Återkom om det kvarstår.

Ha det fint!

Moa
Foto på Claes

Claes

  • 170 poäng 100 badge 2x thumb
JAg har mailat svar flera gånger men får ingen reaktion alls... än mindre ett svar eller hjälp med nästa steg.!!??
JAg har alltså  provat reparera med Visma Assist. JAg kör inte i  närverk.
Vad gör jag nu. JAg kan ju inte hålla på att starta om datorn hela tiden. Det är nämligen det enda sättet som gör att det ibland går att ta en säkerhetskopia.
Med hopp om en reaktion
/Claes Östberg
Foto på Alexander Karlsson

Alexander Karlsson, Employee

  • 848 poäng 500 badge 2x thumb
Hej Claes. Vi har ingen support via mail längre. Däremot är du hjärtligt välkommen att ta kontakt med vår support via telefonnummer 0470-70 62 00 eller chatten på vismaspcs.se så ska vi hjälpa dig.

God jul!
//Alexander

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.