Säkerställa drift av mina programvaror vid omställning

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Behöver säkerställa att mina program funkar (via byråstöd)tills att jag fått kontakt med er för diskussion om andra program. har fått frist m fakturan, men när jag öppnar mina program, får jag att jag måste verifiera inom 5,4, 3 osv dagar. Kan ni bistå akut, så jag inte blockeras? Har tidigare varit i kontakt med säljare (utan adekvat resultat) samt en person som förlängde min fakturas förfallodatum. Har svårt att hinna ringa under era tfn-tider. Har precis nu även mailat till Visma, men kan inte förväntas ngt svar idag... Mvh Malin
Foto på Malin

Malin

  • 162 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Davor P

Davor P, Champion

  • 26,122 poäng 20k badge 2x thumb
Vad händer om du försöker verifiera nu då?

Kan eventuellt vara så att de ordnat det hela utan att meddela något pga hög arbetsbelastning...

Davor P
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,612 poäng 50k badge 2x thumb
Hej Malin!

Jag är inte helt säker på hur du menar. Jag tänker att rutan du får upp är aktivering av dina program, och den kan du acceptera så länge som du har ett giltig serviceavtal.
Vill du att jag ber någon på försäljningsavdelningen ringa upp dig?

/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.