Saknar möjligheten att skriva ut prislistor och artikellista med EAN - Administration

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 12 månader sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Foto på Caroline

Caroline

• 70 poäng

Publicerades för 5 år sedan

• 2
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Caroline, 

Tack för synpunkten. Kan förstå att det skulle vara bra som en valbar kolumn i rapporten Artikellista och även i prislistan. Jag tar det till mig som förbättringsförslag. 

Om fler har behov av detta får ni gärna skriva en rad här i tråden. 

Ett alternativ är att kontakta någon av våra samarbetspartners som skapar rapporter på beställning: http://kampanjer.vismaspcs.se/partnerkarta/
Foto på sharkgordon

sharkgordon

• 2,234 poäng 2k badge 2x thumb
Kan bara hålla med, att det inte går att få ut en lista som detta som innehåller eller ger valmöjligheten att få med streckkod är konstigt.
Foto på AnnaB

AnnaB

• 1,608 poäng 1k badge 2x thumb
Hej!
Jag försöker göra detta nu, dvs skriva ut en artikellista där streckkoden finns med. Innan jag började fanns det inte ens på kartan att det inte skulle vara möjligt, så därför tar jag det för självklart att ni fixat det sedan senaste svaret. Helene, hur gör man?
Foto på AnnaB

AnnaB

• 1,608 poäng 1k badge 2x thumb
Hej! Nu har jag lärt mig hur man gör - det svaret borde ha kommit t ex till den här konversationen! Så här:
Läs in en rapport som heter "Artikeluppgifter med försäljningspriser", skriv ut till fil. Där har du en excelfil, där streckkoden finns med som en kolumn.