Se attesterade men ej överförda reseräkningar på ett enkelt sätt - Visma Resa & Utlägg

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När jag inte har fått alla reseräkningar och underlag till mig så finns det en stor risk att jag ändå överför reseräkningar som visserligen är attesterade men som ej har några underlag till lönekörningen. 

Jag skulle vilja kunna ta ut en lista där jag kan se vilka reseräkningar som är attesterade i Visma Reseräkning men som inte har överförts till löneprogrammet ännu. Inte behöva bläddra alla anställda för att se om de har någon reseräkning som jag inte har fått ännu. 

// Gunilla
Foto på GunillaK

GunillaK

• 224 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 5 år sedan

• 1
Foto på Tobias Runesson

Tobias Runesson, Fd Testledare - Visma Lön

• 5,996 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Tack för feedback! Hur skulle du önska att detta visades, sammanställt på en sida/utskrift i Visma Resa & Utlägg?
Foto på Britt W

Britt W

• 62 poäng

Bra förslag Gunilla :-)

Precis så Tobias, på en sida med reseräkningsnummer och namn på anställd, så man inte behöver gå in på varje anställd och leta. Mvh Britt

Foto på GunillaK

GunillaK

• 224 poäng 100 badge 2x thumb
Hej! Har det hänt någonting i den här frågan? Det är fortfarande ett problem att reseräkningar överförs till löneprogrammet då ansvarig chef attesterat den men inte överlämnat underlagen till mig ännu.
// Gunilla
Foto på Joakim Loden

Joakim Loden, Fd Testledare - Visma Lön

• 6,802 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Gunilla.

Vi har ännu inte gjort några förändringar i denna funktionaliteten utan har prioriterat andra förbättringsområden som vi anser skapar större kundnytta då det berör fler kunder. Detta är fortfarande någonting som vi skulle vilja förbättra på sikt men när det kan vara aktuellt kan jag tyvärr inte svara på i dagsläget.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.