Segt i eEkonomi kvällen den 11 maj?

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag upplever programmet oerhört segt just nu och har gjort dem senaste veckorna. Det står bara och snurrar. Nån annan som upplever samma sak?
Foto på Sara

Sara

• 1,368 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 1
Foto på ajje

ajje

• 90 poäng 75 badge 2x thumb
Nej, jag tycker det flyter på bra. Du kanske kan testa med en annan webbläsare?
Foto på Anna-Karin Cavallin

Anna-Karin Cavallin

• 830 poäng 500 badge 2x thumb
Jag håller på med momsdeklarationer och känner att jag nästan vill gå å hänga mig :) Det går nästan inte att bokföra i eekonomi just nu :(    Och jag som har varit SÅ nöjd - det är jag inte idag!!!
Foto på Sara

Sara

• 1,368 poäng 1k badge 2x thumb
Vad har du för webbläsare? Jag har Crome. Det kanske är så att många håller på med momsdeklarationer just nu? Jag kan inte arbeta alls.

Anna-Karin Cavallin

Förmodar att det beror på vilken server man är uppkopplad mot.... jag kan inte timdebitera  mina klienter när eekonomiservern krånglar - tråkigt att jobba men bara kunna ta betalt för halva tiden...

Anna-Karin Cavallin

Jag kör på Mozilla - men det har nog inte med webbläsare att göra. Skulle tro att servern är för klen :(

Anna-Karin Cavallin

NU ger jag upp.....
Foto på YLREDOVISNING

YLREDOVISNING

• 70 poäng
Upplever samma problem.Det hänger sig och jag blir utkastad från ekonomi oavbrutet.Framförallt kvällstid.Jag har Chrome.
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 30,776 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!

Vi har konstaterat att igår kväll var det ovanligt många användare inne, vilket förmodligen har att göra med att momsredovisningen ska vara inne idag för många företagare. Vi tar med oss detta och kommer att jobba på att förbättra prestandan. 

Jag förstår att det ställde till problem för er, men jag hoppas verkligen att ni fått klart det som ni skulle gjort.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Anna-Karin Cavallin

Tack för svar Mita! Igårkväll var jag riktigt sur - men idag har det funkat bra och jag är glad och nöjd igen :) Jättebra om ni kan förbättra prestandan!
Foto på Carl-Uno

Carl-Uno

• 60 poäng
Jag upplevde också stora störningar 11/5 och det tog nog 1-2 timmar extra att bokföra klart så att jag kunde få iväg momsen. Det är väldigt frustrerande att inte hinna sova tillräckligt när man har viktiga möten dagen efter och samtidigt vet att man inte hade haft dessa problem om man hade fått ha kvar Visma Eget AB.
Det är väl ett rimligt antagande att belastningen på servrarna kommer fortsätta att toppa inför moms, och särskilt de månader kvartalsmomsen ska in. Det här måste lösas.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.