Signatur i mejl i Visma Lön 300/600

• 4
  • Idé
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag saknar att man inte kan skriva in en signatur i Företagsinställningar (som i Administration). Jag skickar lönespecifikationerna via mejl och nu får jag skriva in min signatur varje gång.

Foto på LIKON

LIKON

• 354 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 4
Foto på christel

christel

• 2,228 poäng 2k badge 2x thumb
Ja, detta saknar jag också!! Det är så smidigt att skicka ut lönespecifikationerna via mail, MEN jag vill ha min signatur med.
Foto på Joakim Loden

Joakim Loden, Fd Testledare - Visma Lön

• 6,802 poäng 5k badge 2x thumb
Hej! 
Tack för ditt önskemål! Som med alla bra förslag vi får in och tar höjd för måste vi dock prioritera vad som till slut ska med i versionerna. Efterfrågan på ny funktionalitet tar vi alltid hänsyn till när vi prioriterar hur vi ska förbättra programmet. Andra som önskar denna funktion gå gärna in och plussa i denna tråden.

Jag vill även passa på att rekommendera att ett alternativ är att använda den kostnadsfria tjänsten Mitt lönebesked. Med Mitt Lönebesked laddar löneprogrammet upp lönebeskeden på nätet och därefter når era anställda dem antingen på webben eller via mobilen i appen Min Lön.
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.