Ska support på anläggningsregister upphöra?

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 månader sedan
  • Besvarad
Från Vismas hemsida för support:

Nu kan du mejla ditt supportärende gällande Visma Anläggningsregister till anlaggning.spcs@visma.com. Mejl som inkommit före 15:00 besvaras alltid samma arbetsdag.

Samtidigt upphör möjligheten till support via telefon och chatt.

Vilket innebär att man skickar en fråga, får ett svar som kräver ytterligare en fråga och då är klockan efter 15:00 så helt plötsligt kan ett ärende som kanske löst sig på några minuter via telefon ta två dagar (eller värre om man frågar efter lunch på en fredag)

Kan ni överhuvud taget kalla detta service?
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,164 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 2 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 86,826 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!
Eftersom efterfrågan på support i Visma Anläggningsregister har minskat har vi ändrat till mejlsupport. Detta för att kunna bemanna och ge bra service oavsett vilket program du har hos oss.
Jag förstår att du blir orolig men vår ambition är att du ska få en väldigt bra service och mina kollegor kan ringa upp dig om de anser att ditt ärende löser sig bäst via telefon.Som komplement finns svaret på många frågor på vår supportsida www.vismaspcs.se/support/visma-anlaggningsregister
MvhAnna