Skicka svefaktura - Förening

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hur gör jag när en kund vill ha en svefaktura? Jag använder Visma Förening.
Foto på Jensan

Jensan

• 130 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Sara Lindblom

Sara Lindblom, Moderator

• 3,136 poäng 3k badge 2x thumb
Hej!

Från och med version 2014.0 av Visma Förening finns tjänsten Visma AutoInvoice tillgänglig direkt i programmet. Med hjälp av Autoinvoice kan du både skicka och ta emot Svefakturor. Mer information om tjänsten hittar du på vår hemsida.
Foto på sven

sven

• 60 poäng
Jag förstår inte det här svaret. Vad är autoinvoice? Kryptiskt begrepp. Jag försöker göra en "svefaktura" till en kund som vill ha fakturorna in i deras ekonomisystem men lyckas inte. Jag lyckas generera pdfer och maila som e-post. Men det är inte det jag vill. Jag vill göra en elektronisk faktura. Men hur gör jag?
Foto på Kalle Lindblad

Kalle Lindblad, Moderator

• 5,312 poäng 5k badge 2x thumb
Hej sven!

Autoinvoice är den tjänst där du elektroniskt både kan skicka och ta emot dokument, (fakturor som det gäller i ditt fall). Min kollega Joanna har spelat in en film angående just hur du kommer igång med tjänsten, du kommer till den genom att klicka på denna länk. Har du några följdfrågor är du varmt välkommen att återkomma så reder vi ut eventuella frågetecken.

Tack för ditt inlägg

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.