Slutat med support via Email.

  • 5
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Pågående
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Alltså, på riktigt. Hur i hela helvete har ni tänkt att vi som kunder ska följa ER hela tiden. I precis varje sak.

Program funkar inte: Köp till en extern tjänst ifrån ett företag som tar hutlösa pengar för att lösa saker programmet borde ha från början.

Sökfunktioner är sämre än i MS-DOS: "Du kan göra en fritext sökning med *!"#((!#"/()!#("€/)(!#(!)# som parametrar så får du kanske fram vad du vill ha.

Du har en fråga som du inte har tid att sitta med på ett förbannat forum utan skickar iväg som ett email: Vi har slutat med support via Email, utan du ska sitta i kö och vänta eller bläddra bland 1000000 trådar som handlar om något helt annat.

På riktigt, skärp er nu. Och var snälla att inte publicera "poäng" på min profil för att jag skickar in saker som inte fungerar, det är förbannat oviktig information och inget jag gläds över eller jämför med andra.
Foto på Daniel

Daniel

  • 624 poäng 500 badge 2x thumb
  • Redigt jävla trött på hur dåligt ni behandlar era kunder.

Publicerades för 11 månader sedan

  • 5
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,526 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!

Jag kan förstå att det är smidigt med mejl, du skickar iväg frågan som kanske inte är så akut. Tanken är att du kan göra på samma sätt här i forumet, du ställer frågan och får svar av oss eller om av någon kund som vet svaret.

Som du säger så har vi trådar men ibland samma fråga och svar - vilket gör det svårsökt som vi borde åtgärda, vi tar till oss din kritik.