Söka ny kund eller leverantör - eEkonomi

• 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Det går otroligt långsamt att söka ny kund eller elv med hjälp av personnr eller orgnr. Flertalet ggr så stpr den bara att tuggar. Mina kunder som ajg fått gå över till e-ekonomi är mycket irriterade.
Vid sökning av ny kund vore det bra att som Fortnox har, kunna scanna kundens körkort
Foto på Cia

Cia

• 636 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 3
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

• 9,950 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Cia!

Det är inget rapporterat fel eller något som jag lyckas återskapa hos mig, utan det fungerar som det ska.

Får du något felmeddelande? Blir det någon skillnad om du testar i en annan webbläsare? Jag kör i Chrome och det fungerar. Testa gärna att rensa cache också, för att se om det blir någon skillnad. Du ser här hur man går tillväga.

Återkom om problemet kvarstår.

Att kunna scanna körkortet tar jag vidare som ett önskemål till vår utvecklingsavdelning.

Ha det fint!

Moa
Foto på Cia

Cia

• 636 poäng 500 badge 2x thumb
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

• 9,424 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Cia,

Tack för skärmklipp.

Precis som min kollega Moa skriver så kan jag tyvärr ej återskapa ditt problem utan lyckas söka fram kunden både i Explorer samt i Chrome.
Vilken/vilka webbläsare har du provat i? Har du testat att rensa cachen och fungerar det då?

I annat fall ber jag dig att kontakta supporten på telefon 0470 - 70  62 00 eller via chatten som du hittar HÄR

Då har vi möjlighet att se om ni har fått nåt felmeddelande registrerat på det kundnummer ni arbetar med. (Det vill vi helst inte ta över forumet)

Ha en bra dag!

/Cecilia
Foto på Wasa Motor HB

Wasa Motor HB

• 310 poäng 250 badge 2x thumb
Händer titt som tätt. Men framförallt tar det oftast lång tid. Det var betydligt bättre med den gamla sökfunktionen. Hur kan jag göra för att få tillbaka den?
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

• 9,950 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Wasa Motor HB!

Det finns ingen funktion för att få tillbaka den tidigare funktionen.

Om du upplever samma sak rekommenderar jag att du också tar kontakt med oss via telefon/chatt så att vi felsöka och kika vidare på hur det ser ut för just ditt kundnummer. 

Trevlig helg!

Moa

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.