-Hur hanterar ni era ordererkännanden som ni får från era leverantörer där ni beställt via Visma SPCS?
-Hur hanterar ni era underlag som ni fått från era kunder efter att ni gjort en offert?
-Hur hanterar ni era dokument efter att ni fått en order klar?
Jag har en ide till ert utvecklingsavdelning om att man ska kunna spara ner filer under varje typ av modul t.ex när jag får ett ordererkännande av min leverantör då kunna lägga min PDF som jag fått via mail in i den beställning som jag gjort i Visma SPCS , alla kan internt se och inget behöver skrivas ut.
-Jag har fått underlag från vår kund och gjort offert , jag sparat PDF filer och ev. scannar in allt och lägger in under den offert jag gjort, alla kan hitta och minimalt mer utskrifter.
-Lika gäller för order, alla dokument på rätt plats.
-När faktura genereras så följer filernas genvägar med så har man ett fakturaunderlag kvar som är sökbart
Måste vara många som skulle behöva denna funktion , bra för effektiviteten bra för snabba återkopplingar vid frågor och bra för miljön
//Micke RM
-Hur hanterar ni era underlag som ni fått från era kunder efter att ni gjort en offert?
-Hur hanterar ni era dokument efter att ni fått en order klar?
Jag har en ide till ert utvecklingsavdelning om att man ska kunna spara ner filer under varje typ av modul t.ex när jag får ett ordererkännande av min leverantör då kunna lägga min PDF som jag fått via mail in i den beställning som jag gjort i Visma SPCS , alla kan internt se och inget behöver skrivas ut.
-Jag har fått underlag från vår kund och gjort offert , jag sparat PDF filer och ev. scannar in allt och lägger in under den offert jag gjort, alla kan hitta och minimalt mer utskrifter.
-Lika gäller för order, alla dokument på rätt plats.
-När faktura genereras så följer filernas genvägar med så har man ett fakturaunderlag kvar som är sökbart
Måste vara många som skulle behöva denna funktion , bra för effektiviteten bra för snabba återkopplingar vid frågor och bra för miljön
//Micke RM