Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Specifikation över föreslagna resultatenheter per konto

Hej!

När man väljer att resultatenhet alltid ska anges för ett specifikt konto kan man välja vilken resultatenhet som ska föreslås. Jag behöver en specifikation över föreslagen resultatenhet per konto. Vi har precis börjat med resultatenheter så vi har dessvärre ingen historik att utgå ifrån.

Med vänlig hälsning,
Joakim

4 SVAR 4
KenArd
CHAMPION

Hej joakimx5,
När du skriver ut kontoplanen markerar du resultatenhet så landar ditt önskemål som en uppenbarelse i din skrivare. Jag vet själv inte hur det går till, tror det är något elektriskt;)

MVH


Kenneth

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Kenneth och tack för ditt tips. Dessvärre hjälpte det mig bara halvvägs. Det som printas under res enh är endast ett A som indikerar att resultatenhet alltid skall anges. Det står inte vilken resultatenhet som föreslås. Ser det annorlunda ut för dig?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej joakimx5

Det är riktigt som du säger och dessvärre finns det väl inget bra alternativ. Andra rapporter som man skulle kunna tänka sig, (ex Kontoanalys med kolumn för res.enhet), kikar ju dessvärre på det bokförda, och med tanke på att du inte har historiken så faller det bort, precis som du säger. Om intresset är stort kan du kika under denna länk, där vi listar samarbetspartners till oss som säkerligen skulle kunna bygga denna typ av rapport.

Tack för ditt inlägg
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Joakim!

Det där kan vi ordna enkelt med en rapport. Hör av dig på mail johan@konsultstockholm.se