Står bara och snurrar!

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Programmet står bara och snurrar! Jag har rensat cacheminnet och testat med en annan webbläsare. Vem ska betala för att jag inte kan jobba när programmet inte fungerar?
Foto på Sara

Sara

  • 1,368 poäng 1k badge 2x thumb
  • väldigt irriterad

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

  • 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Sara! 

Det ser inte ut att vara några störningar hos oss och det funkar bra för mig. Har du varit i kontakt med supporten så att vi har fått möjlighet att hjälpa dig? 

Såklart får vi felsöka vidare så du får ordning på det! Men det behövs lite mer information. När är det de börjar snurra, när du loggar in på vår hemsida eller när du klickar dig till tjänsten? Har du någon genväg för att ta dig till tjänsten? Vilka webbläsare använder du?  Hur långt bak rensade du cache? Kör du från en dator/surfplatta/telefon? Vad är du uppkopplad på för internet? Trådlöst? Mobilt? 
Hur länge har det varit såhär? Har du någon kollega som arbetar i programmet, fungerar det för dom?

Återkom med mer information så ska jag försöka hjälpa dig vidare! :)

/Sanna 
Foto på Fredrik

Fredrik

  • 4,158 poäng 4k badge 2x thumb
Prova att använda tjänsten ifrån en inkognitoflik i webläsaren.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.