Stoppad e-faktura. Kan inte se/ändra referenskod - eEkonomi

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

På samma sätt som fältet referenskod föll bort vid uppdateringen så verkar även fältet vara borta när man tittar på en stoppad e-faktura.

Förut kunde man uppdatera koden och skicka om den sedan.

Nu kan man inte se eller uppdatera referenskoden längre.

/Stefan
Foto på Stefan Norberg

Stefan Norberg

  • 710 poäng 500 badge 2x thumb
  • trött

Publicerades för 3 år sedan

  • 3
Foto på Annie Sten

Annie Sten, Knowledgeteam eAccounting

  • 7,230 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Jag har kunnat återskapa samma problem hos mig. Det är rapporterat och jag kommer återkomma i denna tråd när det är löst.

Tack för att du uppmärksammat detta!

/Annie
Foto på Valle

Valle

  • 216 poäng 100 badge 2x thumb
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Skicka om e-faktura med fel referenskod.

Tidigare kunde man skicka om en e-faktura där man fått fel referenskod av kunden eller råkat skriva fel. Nu går inte det längre utan man måste ångra fakturan och göra en ny trots att kundens referenskod redigerats. En klar försämring vill jag påstå! Varför gör ni så?
Foto på Annie Sten

Annie Sten, Knowledgeteam eAccounting

  • 7,230 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej på er!

Idag har vi släppt en ny version som gör det möjligt att redigera referenskod på en stoppad faktura via Autoinvoice. 

Ha en fin tisdag :)

/Annie

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.