Storegate Autostore för Visma Storegate Backup 100 MB att ladda ner och hämta.

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 dagar sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Som Inloggad i Visma SPCS Mina tjänster har det funnits Storegate Backup 100 MB att ladda ner och hämta. Detta fungerar inte längre. Varför? Jag har haft detta i många år och det har fungerat bra. Nu går det inte logga in Storegate Autostore för Visma och inte genomföra Lagra nu. Vad har hänt med möjlighet för Vismakunder med licensprogram att hämta och använda Storegate Autostore för Visma?
Så här svarar Autostore supporten: "När autostore inte finns längre kommer det inte gå att köra två konton parallellt då du bara kan vara inloggad med ett konto i taget i programmet Online Backup." Autostore struntar i att Visma kunder som har Autostore 2 GB separat inte längre kan köra även Storegate Autostore för Visma parallellt. Visma borde inte acceptera att Visma kunder får en försämring. Kan vi få ett svar från VISMA forum supporten Tack?
Foto på Sune

Sune

• 242 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 vecka sedan

• 0
  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 29,520 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Sune!

Jag hörde att du även hade mejlat oss och då även fått följande svar.

Tack för att du hörde av dig angående Storegate Backup.

När produkter görs om tillkommer en del funktioner och en del försvinner. I det här fallet har du råkat ut för att en funktion som du har använt har försvunnit, och det förstår jag att du tycker är dåligt. Du är den första som har hört av sig till oss med just detta önskemål och jag tar det med mig till våra diskussioner med Storegate om framtida utveckling av backup-klienten. Men det är inget som är planerat i dagsläget, så vi får se hur stor efterfrågan är.

För att komma åt filerna på olika konton från samma dator kan du ladda ner programmet Storegate Map Drive. Där kan du lägga till olika Storegate Backup-konton och få dessa tillgängliga via Utforskaren som egna enhetsbokstäver både för läsning och skrivning.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.