Summering vid Återrapportering inbetalningar

• 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Bekräftat
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Den nya funktionen med summering vid Återrapportering Inbetalningar tacka jag alldeles extra för. Men.. Jag måste stänga fönstret mellan varje dags inbetalning. Summeringen ligger kvar trots att jag journalfört och lägger då ihop det med nästa inbetalning...

Foto på Bj

Bj

• 4,828 poäng 4k badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 3
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej, tack för att du uppmärksammar oss om detta. Inte så smidigt att du behöver stänga ner arbetsbilden för att nollställa värdet, det håller vi helt med om. 

Vi får åtgärda detta i kommande versioner. 
Foto på Tina

Tina

• 90 poäng 75 badge 2x thumb

Hejsan!

Tyvärr behöver man fortfarande stänga fönstret mellan varje dags inläsning... Vore toppen om detta fixas!

Foto på Joanna Norlander

Joanna Norlander, Fd Produktansvarig - Visma Administration, Visma Förening, Visma Fakturering, Visma Webbfakturering

• 3,002 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Tina,

Det stämmer att detta inte är åtgärdat i de versioner som vi har ute nu. Vi har det dock som en stor förbättringspunkt i de närmaste versionerna och jag kommer återkoppla i den här tråden när det blivit åtgärdat.

Tack för att du tog dig tiden att påvisa ditt behov i den här tråden! 
Foto på Joanna Norlander

Joanna Norlander, Fd Produktansvarig - Visma Administration, Visma Förening, Visma Fakturering, Visma Webbfakturering

• 3,002 poäng 3k badge 2x thumb
Hej igen!

I version 2016.2 som vi släppte idag har vi åtgärdat detta. Du uppdaterar enklast genom att gå in under Hjälp - Uppdatera programversion. Tack för ditt tålamod!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.