Supporten tipsar: Supportpanelen - hjälp direkt i programmet! - eEkonomi

• 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Kräver inget svar
Du har väl inte glömt att det finns massor av bra information - direkt i ditt program - som du kommer åt när som helst!? :) 

Genom att klicka på frågetecknet uppe till höger så får du upp vår supportpanel.
Här kan du klicka dig vidare till olika kategorier i menyn till vänster. 
Du kan flytta supportpanelen, fritt över skärmen. Du kan förstora den om du vill läsa eller titta på information i ett större fönster. 

Som du ser finns en flik för Hjälp om aktuell sida. Det innebär att står du inne på ditt leverantörsregister så är det information om detta du kommer att se. 
Så helt enkelt - står du på ett visst ställe i programmet och har en fundering - klicka på frågetecknet så får du mer information. 

Såklart kan du också använda sökfältet och får då upp sökresultat i supportpanelen.
Längst upp kan du sortera dina sökresultat efter Alla, Skriven hjälp, Filmer och Forum.

Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

• 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
  • Glad

Publicerades för 3 år sedan

• 0
  • 3
Foto på DarthNiN

DarthNiN

• 80 poäng 75 badge 2x thumb
Finns det något sätt att flytta supportpanelen till en annan skärm? Som det är nu så ligger den ivägen hur man än placerar den... :/
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

• 19,718 poäng 10k badge 2x thumb
Hejsan! 

I dagsläget går det inte att flytta Supportpanelen till en annan skärm.
Vi jobbar för tillfället på en uppdatering av Supportpanelen och när den uppdateringen är på plats så kommer du kunna flytta Supportpanelen till en annan skärm :) 

Håll ut! 
Foto på Cecilia

Cecilia

• 370 poäng 250 badge 2x thumb
På samma tema, jag tycker också att det är jobbigt att tvingas flytta mellan olika fönster hela tiden och tappar bort mig mellan manegen bokföring och de utmärkta checklistorna. Finns det någon smart lösning?
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

• 19,708 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Cecilia! 
Jag är inte helt med på vad du menar, vill du utveckla din önskan lite mer?