Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Swish på fakturan

Hej,

Där man skriver i Plusgiro och Bankgiro, under företagsinställningar, där skulle jag även vilja ha valet för Swish. Så har jag inget plusgiro så väljer systemet att skriva ut mitt swish nummer längst ner på fakturan i stället för plusgirot.

Går detta att lösa?

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-05-16

3 SVAR 3
AnnicaL
CHAMPION

Det går utmärkt att redigera fakturamallen så att den hämtar Swish-numret i stället för plusgironumret och att man också ändrar ledtexten till Swish. Men det krävs ju att man är bekant med hur malleditorn fungerar.

Fd medlem
Inte tillämpbar

Nej jag vet inte hur malleditorn funkar tyvärr. Finns det någon manual man kan ladda ner?

Hej MsFunky,

 

Den information som jag kan dela med mig av är från programhjälpens avsnitt Gör malländringar 

När det gäller malländringar har vi inte själva support på mer än vad som finns i vår skrivna hjälp men däremot har vi duktiga partners som kan hjälpa dig att skapa en utskriftsmall som passar dina önskemål. 

 

Kontaktuppgifter och vilka partners du kan vända dig till kan du hitta på vår hemsida och vill du hellre ha hjälp av oss att hitta någon lämplig så är du välkommen att slå oss en signal på  0470-70 61 70 så hjälper vi dig hitta rätt

 

Ha en härlig fredag!

Tinna