Tack för ett fantastiskt 2016!

• 6
  • Beröm
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Nu i årskrönikornas tid är det dags för mig att försöka sammanfatta 2016.
Tack alla ni 22 000 användare som hjälper till och bidrar för att göra forumet till en vackrare plats!

Här kan du hitta svar på dina frågor om program från Visma Spcs men också om bokföring, lönehantering, e-handel och företagande i allmänhet. 
Den gemensamma kunskapen är svår att hitta någon annanstans och jag kan inte med ord beskriva hur stort detta är.

Under 2016 hade vi över 1 000 000 unika besökare på våra sidor i forumet vilket betyder att det som diskuteras här är viktigt för Sveriges företagare!

Mest visade forumtråden:
Med över 15 000 sidvisningar under 2016 tog denna tråden förstaplatsen i antal sidvisningar. 
Jag hoppas att det betyder att vi är fullt upptagna med att knyta nya kontakter och skapa affärsförbindelser!
Du missar väl inte att reglerna förändras igen från januari 2017? Läs mer i Representation - de här avdragen får du göra »

Mest intjänade poäng under 2016:

Från och med 1 oktober visar vi nu poäng för ditt engagemang i forumet. Vi har många användare som har samlat in poäng men här är topp tre.
Du kan läsa mer om hur poängberäkningen fungerar i Poäng och märken i forumet »

Flest gillade svar under 2016:
Genom att klicka på Gilla på ett inlägg eller svar/kommentar skickar du lite kärlek till den som givit dig svaret.
Under 2016 har vi blivit bättre på att visa tacksamhet när vi får hjälp i våra frågor och funderingar.
Tillsammans har vi skickat 8 291st kärleksfulla tack via Gilla-knappen!

Champion - Ett särskilt tack till er!
Förmodligen har du stött på dem i någon tråd. En eller flera av de användare som är mest aktiva och sprider en go känsla i forumet. 
Under året har vi träffats två gånger och pratat forum och haft trevligt.

Jag ser att många fler användare också gör ett jättefint jobb. 
Fortsätt att dela med dig av din kunskap och dina synpunkter så kanske det är du som är nästa champion? 

Sammanfattningsvis vill jag tacka alla som bidrar och hoppas att 2017 blir ett minst lika vackert forumår där gemenskap och glädje är fina ledord!

/Anna
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,208 poäng 50k badge 2x thumb
  • Tacksam!

Publicerades för 3 år sedan

• 6

Det finns inga svar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.