Uppdatering av Visma eEkonomi - 27 januari

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Efter nattens uppdatering kan vi inte längre importera en .txt-fil som SIE. Det borde inte spela någon roll vad ändelsen på filen är eftersom systemet i alla fall kontrollerar att innehåller är korrekt.
Dessutom så balanseras inte enkla Bokföringsförslag automatiskt längre. Vi har MÅNGA banktransaktioner som är så enkla att de bara ska föras mot ett konto och då har den automatiskt balansen gjort det smidigt.
Foto på matsing

matsing

• 478 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 30,620 poäng 20k badge 2x thumb
Hejsan!

För att titta närmare på detta vill jag att du ringer vår supportavdelning 0470 - 70 62 00  så får vi titta närmre på hur det ser ut hos dig. 
Foto på bgrid

bgrid

• 378 poäng 250 badge 2x thumb
Ringa till Visma supporten är helt lönlöst. När jag försökte igår kl 16 (tisdagen 26/1) så var den beräknade kötiden 163 minuter. Jag försöker själv få chatten att fungera så att vi kan få hjälp men den fungerar inte. Har provat med olika webbläsare samt datorer. Det är helt enkelt något fel på chatten. Jag tvivlar på att någon här blir nöjd när ert svar blir att man ska ringa in för att få sina problem lösta, när ni har en sådan kötid.
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 30,620 poäng 20k badge 2x thumb
Hej nhsol!

Nu i januari är det många av våra kunder som behöver vår hjälp, vilket gör att vi har längre väntetider. När du är i telefonkön kan du välja att bli uppringd, men senare på dagen har vi inte detta val. Prova att ringa lite tidigare, på morgonen brukar väntetiderna vara lägre.

Jag har inte hört att det ska vara några problem med vår chatt, vilka webbläsare provade du och vilken version var det på dessa?.
Foto på matsing

matsing

Det går att bli uppringd vilket , när jag testat, fungerat helt utan problem :)
Foto på bgrid

bgrid

Något sådant alternativ fick inte jag när jag ringde igår. Kanske kan detta bero på att det finns någon slags begränsning på hur många som kan stå i kö samtidigt på att bli uppringda?

matsing, får du chatten att fungera?

Foto på matsing

matsing

Ja chatten fungerar utan problem. Firefox på Mac
Foto på bgrid

bgrid

Då drar jag fram Macen och testar på den.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.