Ordermodul och faktureringsmodul uppdaterar inte själv längre efter uppdatering till version 2017.12 - Administration

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Bra funktioner som försvunnit efter uppdateringen: ordermodulen och faktureringsmodulen uppdaterar inte sig själv längre utan man måste stänga ner och öppna modulen igen! Detta har fungerat jätte bra före uppdateringen till 2017.12! Kan vi få hjälp med att få tillbaka funktionen??

Foto på Maria

Maria

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 3
Foto på Christer Ekman

Christer Ekman

  • 2,340 poäng 2k badge 2x thumb
Det finns en knapp "Uppdatera" under "Ändra" och "Kopiera" i list-läget. Men visst var det enklare förr när man slapp det.
Foto på Maria

Maria

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb
Tack för tipset! Men så du menar att man tagit bort en jätte bra funktion och inte kommer att återlägga den?
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,918 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Maria
Lite oklart när du säger att faktureringsmodulen inte uppdatera sig, är du inne på en faktura/order eller är du i listläget? Kan du beskriva lite mer vad du gör och hur du gör när uppdateringen inte slår igenom? Precis som Christer antyder så kan du använda uppdateraknappen, du kan även använda F5. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.