Uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Jag vill ta bort en kundfaktura som gått via Autocollect. Jag får dock hela tiden meddelandet "uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering", och kommer därför inte vidare. Hur får jag bort fakturan??
Foto på Stalbygg

Stalbygg

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 8,120 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Stalbygg
Du kan återkalla uppdraget så fort uppdateringen är klar, är det länge sedan du skickade upp din faktura? Det tar normalt något dygn från det att fakturan skickas upp tills den har rätt status.  Om du går in på tjänsten AutoCollect och klicka in på fliken 2 Pågående uppdrag, sedan tillbaka till fliken 1 Skapa uppdrag. Får du då ett meddelande om att tjänsten blivit uppdaterat? Om inte så bör du kontrollera att du är riktigt inloggad på Min Sida, får du meddelandet så ska fakturan få statusen Skickad.