Utlandsbetalningar - Visma Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Försöker lägga in en utländsk leverantör men saknar allting jag är van vid.
Jämför med ett av mina andra företag (se nedan) och alla rutor i inställningarna som gäller utlandsbetalningar är borta (eller har väl aldrig varit) i det företag jag arbetar i just nu.

Det är väl antagligen någon kryssruta om att tillåta utlandstransaktioner någonstans, men jag kan inte hitta den.

Foto på grimjack

grimjack

  • 462 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på grimjack

grimjack

  • 462 poäng 250 badge 2x thumb
Var det verkligen ingen som visste varför?
Foto på Annica Bomström

Annica Bomström, Moderator

  • 814 poäng 500 badge 2x thumb
Hej

Det du behöver göra är att under Arkiv - Företagsunderhåll är att aktivera valuta och språk även på detta företaget. Då kommer du då upp de extra fälten.