Utskrift av enstaka sidor i order - Administration

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

I senare versioner av Admin. 2000 kan man inte längre (via "Förhandsgranska") skriva ut enstaka sidor av en order etc. När man hantera långa order, med många tillägg, känns det onödigt och slösaktigt att skriva ut de första sidorna varje gång. Förslag att denna möjlighet återinförs i framtida versioner
Foto på Per Lundahl

Per Lundahl

• 140 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 2
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,890 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Skriver du ut enstaka sidor ofta eller är det tillfälligt så att det skulle funka för dig att skriva ut till pdf och därifrån skriva ut de sidor du vill?

/Anna
Foto på Per Lundahl

Per Lundahl

• 140 poäng 100 badge 2x thumb
Alltför ofta, eftersom våra kunder ofta lägger till produkter till befintlig beställning.

Min arbetsgång är:
- Gör tillägg till order
- Förhandsgranska för att bland annat kolla sidbrytning med mera
- Skriv ut önskade sidor
Men utskrift efter förhansgranskning går till skrivare, inte till pdf

Om jag ska skriva ut via pdf blir omvägen lång

- Per
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,890 poäng 50k badge 2x thumb
Okej då är jag med!
Ber vår utvecklingsavdelning titta på detta.

/Anna
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,980 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Per, tack för synpunkten och din beskrivning av hur du arbetar med detta idag. Jag tar med mig detta i vår utvärdering av senaste ändringarna. 

Har du inställningen Öppna tillhörande program vid filutskrift (Arkiv - Inställningar - Programinställningar)? Om du inte har den inställningen så kan det kanske kan vara en hjälp tillsvidare. Om du då väljer att spara som PDF eller om du väljer Provutskrift - Förhandsgranska - PDF, så öppnas PDF-programmet direkt när du sparat den. Så slipper du leta efter filen för att öppna den. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.