VAD ÄR DET SOM HÄNDER PÅ VISMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 7
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Under en längre tid har både er support och Era programvaror
börjat flippa ur ordentligt. Det går inte att ringa Er längre du är 149 i kön
?.

Vem f-n vill snart ringa Er.

Vi har använt Era produkter länge nu i över 20 år, nu när det kommer en uppdatering blir man ju livrädd för det fungerar snart inget efter Er sk ny uppdatering.

Avskeda Er VD omgående, han verkar ha tappat total kontroll. Ni skickar ut versioner som inte fungerar, har nästan aldrig hänt förut. Allt ska digitaliseras vilker är bra, men produkterna eller programvarorna måste ju fungera först.

Ert visma ekonomi har ju varit extremt dåligt från början...trots av vi inom redovisningsbranschen påtalat detta flertal ggr.

Ny har ni förstört Vismalön med er nya tjänst, Visma lön anställd.

Har ett företag som använder den tjänsten men resten använder den ej...men nu går ej längre att låsa de övriga befintliga lönekunderna, inga lönebesked eller utbetalningar kommer iväg pga av låsning, saknas behörighet.

Er support på nätet kallar jag för God dag Yxskaft!

De kan ingenting och vet ingenting längre pga av inga nya versioner testas inte  längre.....det beror säkert på ER ny VD som tappat fotfästet totalt

Visma ekonomi har man inte kunnat loggat in på under en hel vecka för några dagar sen......löneprogramet likadant. Finns massor av brister i detta skitsystem.

Nu sitter vi här den 23 april och undrar om jag har några kunder kvar snart....inga lönebesked går att skicka iväg....kunder asförbannade på grund av Er.

Vi går snart in i väggen pga av era dåliga och ej fungerande program......

Jag tror snart att fler har tröttnat på Er support.

Kundnummer///                                                     1020976

Redovisningsbyrån Effektiv AB

/tommy flisberg

Foto på Tommy Flisberg

Tommy Flisberg

• 170 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 7
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

• 73,500 poäng 50k badge 2x thumb
Vad händer Visma???

Mikael
Foto på Blentarps Redovisning

Blentarps Redovisning

• 2,092 poäng 2k badge 2x thumb
Ja, jag har också haft en del problem, dock inte så stora som ni verkar ha. Många timmar har gått åt till att vänta på support, och dom är ju inte fakturerbara ut till kund.
Foto på Jonsac

Jonsac

• 510 poäng 500 badge 2x thumb

Håller med till fullo!

Foto på Inger

Inger

• 800 poäng 500 badge 2x thumb

Jag tycker det är tråkigt att man inte kan få mejlsupport. Försökte förra veckan då det var enorm telefonkö. Gissar att trycket på supporten beror på semesterårsavslut. Mejlade men fick returmejl som hänvisades till den här sidan. Kan inte påstå att jag gillar att lägga ut frågor här eftersom man så sällan får svar från supporten, utan från medanvändare istället! Mkt konstigt. Nej, jag är väl gammaldags kanske, men nog vill jag ha kontakt med någon. Här verkar Inte Vismasupporten kolla så ofta. Får nu mejl med olika frågeställningar, men i mejlen står aldrig några svar så man får gå ut här. TIDSÖDANDE och hjälper föga. Kanske förstår jag inte hur det kan användas?

Telefonsupporten har jag dock alltid fått hjälp av. Det har inte varit jättelånga köer, förrän de sista gångerna jag vänt mej dit. Hoppas att det är som jag tror, att det beror på tillfälligt högt tryck.

Foto på Christel

Christel

• 6,192 poäng 5k badge 2x thumb

Tack Tommy för din sammanfattning av Visma!

Har tyvärr samma erfarenhet, gör allt jag kan just nu för att inte gå under.. och allt beror på Visma. Det finns inte ord för det!

Foto på Malin Hellborgsson

Malin Hellborgsson, Support Manager

• 100 poäng 100 badge 2x thumb
Vi har under perioder haft driftstörningar i Visma Online/Mina tjänster som är ett av sätten att starta Visma eEkonomi och Visma Advisor.

Vi har även ett oerhört kritiskt läge gällande vissa delar i Visma Lön och vår nya tjänst Visma Anställd, där har vi högsta prioritet på att åtgärda dessa fel. 

Detta bidrar såklart till att väldigt många behöver vår hjälp, vilket leder till oacceptabelt långa väntetider. 

Vi tar detta på högsta allvar och är väl medvetna om hur kritiskt läget är för många av er. Nu råder högsta prioritet på att genomföra stora förändringar i Visma Online för att förbättra driftsäkerhet, minska svarstider och öka tillgängligheten. 

Jag vill uppriktigt be om ursäkt för de driftstörningar och fel ni tvingats uppleva som kunder. Samtidigt vill jag försäkra er att vi gör allt som står i vår makt för en snabb lösning och en betydligt förbättrad kundupplevelse framåt.

Med vänlig hälsning
Malin Hellborgsson 
Foto på DataErik

DataErik

• 192 poäng 100 badge 2x thumb
Rulla tillbaka till de fullt fungerande versionerna och testa nyheterna i någon testmiljö och inte på oss användare

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.